tisdag 23 februari 2016

Ny bil!!

Ni som har varit med här på bloggen ett tag,minns nog denna:
Ni undrar säkert vad som hände med den sen?
Brorsan & brorsonen köpte den,sen har dom fixat till allt som var trasigt,bytt kamrem & massa andra saker,besiktat den med dragkrok..
Och nu i år blev den veteran,så ingen skatt & nu nybesiktad & går 2 år till )
Där kom jag in i bil(d)en..jag var ute efter en vardagsveteran jag kan greja med )
 Fina extraljus fick jag med )

 Lite matt i lacken efter att inte blivit tvättat på ett tag )..där har jag lite att polera )


 Notera miltalet på det gamla inlägget & detta )..skiljer bara 200 mil,på lite över 2 år )
Kamremmen är bytt för 30 mil sen,men ett år sen )
 Goa säten )


Audi 100 -86
1.8 liters motor
Nästan 37 700 mil
Taklucka
Fint skick överallt..eller ja,lite småpyssel finns det allt )
Vad är då planerna?
Småfixa lite,ha som daily driver,åka på lite veteranträffar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar