söndag 13 juli 2014

Semesterveckan i Åmål

Jag var & hälsade på C från tisdags till lördagen,här är lite bilder under veckan :)
 Gardiner i en bil..undrar om det är ett färdigt kitt eller hemmagjort.
 Vänern blänkte så man skulle behövt solglasögon nästan.
 Vi spelade 2 rundor minigolf,(jag vann bägge rundorna) ,var säkert 20 år sen jag spelade sist..detta var enda banan jag gjorde hole-in-one på :)
 Skolpenna..när såg man sånna senast..
 Snacka om otur,bollen stannade under en "bro".
 Utsikt från minigolfen.
 Min trötta vy på badstranden :)
 Stranden.
 En snell hest gick löst & käkade gräs på en fotbollsplan
 En snell hest till,fast mer instängd.
 Bowling,vi körde 2 rundor,(jag vann bägge rundorna)..var säkert minst 5 år sen jag spelade sist.
 Konstig placering på en Tv på en second hand affär...en tv är väl inget hantverk?
 Så här tråkigt hade jag när C jobbade på kvällen en dag...
 Gosen ser väldigt liten ut :)
Dom borde köra en undervattensgräsklippare här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar